Suprise Suprise - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Willemijn Nunnikhoven - WaarBenJij.nu Suprise Suprise - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Willemijn Nunnikhoven - WaarBenJij.nu

Suprise Suprise

Door: willemijn

Blijf op de hoogte en volg Willemijn

11 Februari 2018 | Nederland, Amersfoort

Vrijdagochtend. Ik word wakker en ik had eigenlijk wel verwacht dat ik lekker uitgerust zou zijn na zo'n dagje sauna, maar ik voel me overreden door een vrachtwagen en onrustig. ik merk dat ik een beetje onrustig ben en besluit lekker met woez te gaan lopen.

De rest van de dag heb ik nog genoeg te doen voor WILL Be Strong en hier krijg ik mijn dag wel helemaal mee vol. De dag vliegt voorbij en voor ik het weet is het alweer zaterdagochtend. Een hele spannende ochtend want vandaag tot 12.00 kan er een bod gedaan worden. Ik besluit eerst om extra lang te gaan wandelen met Woezel in het natuurgebied hier vlakbij. Even lekker naar buiten en wat frisse lucht om wat nieuwe ideeën voor Blogs op te doen. Ik bedenk met dat het eigenlijk veel handiger is om op thema te gaan schrijven. Ik heb me bedacht dat ik wel over de thema's Recharge, health, intrinsic motivation en relationships kan schrijven iedere week, dit zijn de thema's die in mijn dagelijks coach gesprekken het meeste naar voren komen. Ik ga wanneer ik thuis ben aan de slag met een planning en ik ben helemaal blij met mijn nieuwe idee. Dus heb jij nog iets waar je zelf niet uit komt of tegen aan blijft lopen, stuur me gerust een privé berichtje. ik help je graag.

Oeeee het wordt steeds spannender het is al bijna 12.00. 12.10 de makelaar belt. En ja geweldig nieuws!! er zijn meerdere biedingen gedaan :-) En we gaan met 1 partij verder. Ik ben helemaal blij! Ik weet het eigenlijk vanaf nu pas echt spannend wordt, maar dit nieuws is super!!!

Vanmiddag een verassing! Erica komt me ophalen en we gaan naar Hugo! Ik kom bij Hugo binnen en daar zijn mijn helden! Een babyshower. het huis is helemaal blauw versierd, met ballonnen, te gek gave slingers, een slinger van luiers, rompertjes, babyfoto's en allemaal heerlijke hapjes!!! Wauw! wat voel ik me geliefd en wat een super toffe verassing! En wat lief dat ze dit helemaal geregeld en georganiseerd hebben. We hebben een heel programma, eerst worden we voorgelezen, daarna verteld iedereen hoe zij geboren zijn, daarna doen we allemaal leuke spelletjes: zoals luier ruiken en babyvoeding raden. het is echt hilarisch. Geweldig bedacht en ontzettend leuk om zo met zijn allen te doen. ook is er een enorm Spakenburgs hart met het is een jongen! Wauw wat een werk en wat een liefde is hier aan besteed. Dankjulliewel liefjes XXXXXXX we sluiten de fantastische middag af met een heerlijk Soepje gemaakt door de mams van Syl! ook al zo lief. Wat een feestje! en wat ga ik jullie missen! Love you all!!!

Verslag uit: Nederland, Amersfoort

Ik zet u even in de wacht

Woezel is ingeënt. Ik bel met KLM om te vragen hoe het vliegen met een hondje in zijn werk gaat. De mevrouw aan de andere kant van de lijn vertelt me dat hij te groot is om mee te vliegen in de cabine, dus hij moet in het ruim. Om te kunnen vliegen moet hij in een kennel. En wanneer ik de kennelmaten heb dan kan ik een boeking maken. Oké eerst bellen met de NVWA voor de legalisatie van de dierenarts. Ze vertellen me daar dat deze maximaal 10 dagen oud mag zijn, dat ik wanneer ik een stempel a €50,00 van hun hem naar de buitenlandse zaken moet in Den haag, om daar ook een stempel te halen en van daaruit naar de ambassade om alle documenten te legaliseren. Ik bel eerst met buitenlandse zaken, ze vertellen me dat ik terecht kan zonder afspraak. Mooi oké dan de ambassade, daar hebben ze geen idee. Daar moet mijn vriend over bellen naar de Nederlandse ambassade in Indonesië? Goed verhaal en zo onlogisch als wat, maar goed oké. Zo gezegd zo gedaan! Nee hoor meneer u moet echt naar de Indonesische ambassade in Nederland! Aaaaah..Ik merk dat Ray er gestrest van wordt en geen idee wat nu. Ik zeg gewoon dat ik ze net zo lang ga bellen totdat ik precies weet wat ik moet doen! Vandaag poging twee. Ik bel opnieuw. Ik leg mijn verhaal uit, ik verbind u door, in de wacht, nieuwe afdeling, ow nee hoor mevrouw, weer in de wacht.. Nee mevrouw ik heb geen idee, weer in de wacht, receptie, ow bent u er weer, ja ow dan denk ik dat ze er nog niet zijn, momentje weer in de wacht. Na een paar minuten een hele vriendelijke meneer, ik stel mijn vragen nog een keer en godzijdank hij kan me helpen. Wanneer we willen trouwen en dergelijke dan moeten we dan regelen bij de Nederlandse ambassade in Indonesië, ik vraag meteen om een telefoonnummer, wat betreft de hond en de overige documenten die moet ik eerst bij hun legaliseren! Dat houdt met alle papieren daarna toe en dan kan ik ze twee dagen erna ophalen! Super fijn. Yes gelukt! En het voelt gewoon bijna als een overwinning. Hahah. Weer een stapje verder. Dat gaat me lukken. Nu eerst een mailtje naar de Nederlandse ambassade in Indonesië en opzoek naar een kennel! Ook zijn we ondertussen nog opzoek naar een mooie woning op Bali,. Heeft iemand misschien de goude tip? Of ken je iemand? Je helpt ons er heel erg mee!!